ေရာက္လာၾကသူမ်ားအားလံုး စိတ္ခ်မ္းေျမွ႕ပါေစရွင္။

Monday 24 November 2014

သက်​ဆုံး​တိုင်..(၇)



----------------------
ကျွန်မ​အကြိမ်ကြိမ်​စဉ်းစား​ပြီး​ဘဝ​ချင်း​တူမျှ​သူ​မို့​ဘဝ​တ​ခု​ကို​နှစ်​ ယောက်​တူ​တူ​ရုန်း​ကန်​တည်ဆောက်​နိုင်​ကောင်း​ပါ​ရဲ့​လို့​တွေး​မိ​သ​လို​ သူ့​အပေါ်​တ​ဖြည်း​ဖြည်း​တွယ်​ငြိ​လာ​သော​ချစ်​ခြင်း​သံယောဇဉ်​ကြောင့်​ဇင်​ မောင်​မောင့်​အချစ်​ကို​လက်ခံ​ခဲ့​သည်..​နှစ်​ယောက်​လုံး​က​မ​ပြည့်စုံ​သူ​ တွေ​ဆို​ပေ​မယ့်​ကျွန်မ​ဝင်ငွေ​က​တ​လ​နှစ်​သိန်း​ကျော်​ရ​နေ​သ​လို​သူ့​လ​စာ ​လေး​လည်း​ရှိ​တယ်​ဆို​တော့​နှစ်​ဘက်​မိဘ​ကို​တတ်နိုင်​သ​မျှ​ထောက်ပံ့​ပြီး ​ဘဝ​တ​ခု​စ​မယ်​လို့​ကျွန်မ​ရ​ည္​ရွယ်​ခဲ့​မိ​ပါ​သည်..

သူ​ရုရှား​မှာ​သင်​တန်း​တက်​ရန်​နှစ်​နှစ်​ကျန်​သေး​တာ​မို့​ထို​အချိန်​ အတွင်း​ကျွန်မ​ကိုယ်​ပိုင်​ခြံ​လေး​တ​ကွက်​ရ​ရှိ​ဖို့​ကျား​ကုတ်​ကျား​ခဲ​စု ​ခဲ့​သည်..​အလုပ်​ကို​ပို​အားစိုက်​လုပ်​နေ​ရ​တာ​မို့​အရ​င်​လို​တ​ပတ်​နှစ် ​ရက်​တောင်သူ​နဲ့​မ​တွေ့​နိုင်​ဘဲ​သောကြာ​တရက်​တည်း​ကို​သာ​သတ်သတ်​မှတ်​ မှတ်​နေ့​တဝ​က်​စာ​အချိန်​ယူ​ပြီး​သူ​နဲ့​စကားပြော​ဖြစ်​သည်..​ကျွန်မ​လာ​ မည့်​အချိန်​ကို​ဇင်​မောင်​မောင်​က​လည်း​အ​မြဲ​စောင့်​ပေး​နေ​တတ်​သည်..

သူ​ပြန်​မ​ရောက်​ခင်​လေး​မှာ​ကျွန်မ​ခြံ​လေး​တ​ကွက်​ခပ်​သေး​သေး​ဝယ်​နိုင်​ သွား​ပါ​သည်..​သူ​က​ပြန်လာ​ပြီး​ရင်​သူ့​မိဘ​တွေ​အတွက်​စီးပွား​ရေး​တ​ခု​ခု ​လုပ်​ပေး​နိုင်​ဖို့​အချိန်​နှစ်​နှစ်​လောက်​စောင့်​ပါ​ဆို​လာ​တော့​လည်း​ ကျွန်မ​လက်ခံ​ပါ​သည်..​တ​ပတ်​မှာ​တရက်​တည်း​တွေ့​ရ​သော​ကျွန်မ​တို့​နှစ်​ ယောက်​မှာ​ရန်​ဖြစ်​လိုက်​ပြန်​ချစ်​လိုက်​အချိန်​တွေ​လည်း​ရှိ​ခဲ့​ပါ​ သည်..

သူ​နဲ့​အဆက်​အသွယ်​ရ​ဖို့​ရသ​ည့်​ဝင်ငွေ​ထဲ​က​စုဆောင်း​ပြီး​ဖုန်း​တ​လုံး​ လည်း​ရအောင်​ဝယ်​ခဲ့​သည်..​ချစ်​သူ​သက်​တမ်း​နှစ်​နှစ်​ပြည့်​လာ​တော့​ ကျွန်မ​မိ​ခင်​နှင့်​တ​ကွ​သူငယ်ချင်း​အ​တော်​များ​များ​လည်း​ကျွန်မ​တို့​ အကြောင်း​သိ​ကုန်​ကြ​ပြီ..​ကျွန်မ​သူ့​အပေါ်​သစ္စာရှိ​သ​လို​သူ​လည်း​ သစ္စာရှိ​မည်​လို့​ကျွန်မ​ယုံကြည်​ခဲ့​သည်..​ချစ်​သူ​သက်​တမ်း​နှစ်​နှစ်​ ပြည့်​အတွက်​သူ​ရှိ​ရာ​ရုရှား​ကို​လူ​ကြုံ​နဲ့​အ​နွေး​ထည်​အပြာ​ရောင်​လှ​လှ ​လေး​တ​ထည်​ကျွန်မ​ပို့​ပေး​ခဲ့​ပါ​သည်..

သင်​တန်း​ကာလ​ပြီး​ဆုံး​ပြီး​သူ​မြန်မာ​ပြည်​ပြန်လာ​ချိန်​မှာ​တော့​ကျွန်မ​ ၏​အ​ပျော်​ဆုံး​အချိန်​များ​ဖြစ်​သည်..​စစ်ကြော​ရေး​နဲ့​တည်းခို​ရေး​က​ ဆိုင်​လေး​ထဲ​မှာ​သူ့​ကို​ကျွန်မ​သွား​တွေ့​ရသ​ည်..​ကျွန်မ​နှင့်​အတူ​ ခင်မင်​ရ​သော​အမ​တ​ဦး​ကို​အဖော်​ခေါ်​သွား​သည်..​ထို​နေ့​ရက်​ကလေး​သည်​ အရမ်း​ပျော်​စရာ​ကောင်း​ခဲ့​သည်..​သူ့​သူငယ်ချင်း​တွေ​အကုန်​လာ​ဝိုင်း​ ထိုင်​ကာ​စ​လိုက်​နောက်​လိုက်​နှင့်​လက်​ဘက်​သုတ်​ပန်းကန်​တွေ​လည်း​တက်တက်​ ပြောင်​လို့..

နောက်​ရက်​များ​တွင်​သူ​နဲ့​ဘုရား​သွား​ကြ၊လျှောက်​လည်​ကြ​သည်..​ဇင်​မောင်​ မောင်​က​ကျွန်မ​ကို​အိမ်​ပြန်​လိုက်ပို့​ပေး​ပြီး​ကျွန်မ​မေမေ​နဲ့​လည်း​ တွေ့​ပါ​သည်..​သူ​တာဝန်​ကျ​ရာ​တပ်​ကို​ရောက်​သွား​ပေ​မယ့်​အ​မြဲ​တမ်း​အဆက်​ အသွယ်​မ​ပြတ်​ခဲ့​ပါ..​ကျွန်မ​မှာ​ရခိုင်ပြည်နယ်​တွင်​တာဝန်​ကျနေ​သော​သူ့​ အတွက်​နေ့​တိုင်း​စိတ်ပူ​စိုးရိမ်​ပေး​နေ​ခဲ့​သည်..​စားစရာ​များ​ကြော်လှော် ​ချက်​ပြုတ်​ပြီး​ပို့​ပေး​ခဲ့​သည်.

သူ​ဗ​ထူး​မှာ​သင်​တန်း​တက်​တော့​လည်း​စားစရာ​များ​ပို့​ပေး​ရင်း​လွမ်း​ကြော ​င်း​ဖုန်း​တွေ​ဆက်​ခဲ့​သည်..​ဗ​ထူး​မှာ​သင်​တန်း​တက်​နေ​စဉ်​အတွင်း​ဇင်​ မောင်​မောင်​အ​ချိုး​တွေ​ပြောင်း​လာ​သည်..​ဖုန်း​ခေါ်​မ​ရ​ဘဲ​ဖုန်း​က​ဆက်​ သွယ်​မှု​ဧ​ရိ​ယာ​ပြင်​ပ​ရောက်​နေ​တာ​များ​သ​လို​သူ့​ဘက်​က​ဖုန်း​ခေါ်​ဆို​ မှု​လည်း​နည်း​လာ​သည်..​သူ​စာ​တွေ​များ​နေ​လို့​ဖြစ်​မည်​ဆို​ပြီး​ကျွန်မ​ နားလည်​ပေး​ဖို့​ကြိုးစား​ခဲ့​ပါ​သည်..​သင်​တန်း​ဆင်း​လာ​ပြီး​နောက်​ပိုင်း ​ကျွန်မ​တို့​ဆက်ဆံ​ရေး​က​ပြန်လည်​အဆင်​ပြေ​နေ​တာ​မို့​ကျွန်မ​သူ့​ကို​သံသယ ​မ​ဝင်​ခဲ့​မိ​ပါ..

သူ့​အိမ်​ဘက်​က​လည်း​သိ​လာ​ပြီ​ဖြစ်​တာ​ကြောင့်​ကျွန်မ​သူ့​အကို​တွေ​အကူအညီ ​တောင်း​သည့်​ကိစ္စ​များ​ကို​ပင်​အလုပ်​ပျက်​ခံ​လိုက်​လုပ်​ပေး​နေ​မိ​သည်.. ​ပတ်ဝန်းကျင်​က​လည်း​သိ​နေ​ပြီ​မို့​ဘယ်​တော့​စား​ရ​မှာ​လဲ​မေး​နေ​ကြ​ပြီ.. ​ကျွန်မ​တို့​နှစ်​ယောက်​ရှေ့​ရေး​အတွက်​ငွေစု​ကြ​ရအောင်​လို့​သူ့​ကို​ တိုက်တွန်း​မိ​သည်..​ကျွန်မ​တို့​ချစ်​သူ​သက်​၃​နှစ်​ကျော်​လာ​ပြီ​မို့​ ရှေ့​ရေး​အတွက်​ခု​ကတည်းက​ကြိုတင်​စီစဉ်​သင့်​ပြီ​လေ..

ကျွန်မ​နဲ့​သူ​ရဲ့​ဆက်ဆံ​ရေး​က​အဆင်​ပြေချော​မွေ့​နေ​သည်​လို့​ကျွန်မ​ထင်​ နေ​ပေ​မယ့်​ခင်မင်​ရ​ပြီး​ကျွန်မ​တို့​အကြောင်း​သိ​သော​အမ​များ​က​ကျွန်မ​ ကို​ဖေ့​ဘုတ်​သုံး​သင့်​ကြော​င်း​တိုက်တွန်း​လာ​ရုံ​တင်​မက​ဘဲ​ဖေ့​ဘုတ်​အ​ ကော​င့်​တ​ခု​ဖွင့်​ပေး​ကာ​သူ​ပြန်​ရောက်​ကတည်းက​အင်​တာ​နက်​နဲ့​အဆက်​အသွယ် ​ပြတ်​နေ​သော​ကျွန်မ​ကို​အွ​န်​လိုင်း​တက်​ဖို့​တွန်း​အားပေး​ကြ​သည်..​တရက် ​တော့​ကျွန်မ​အတွက်​ဖွင့်​ပေး​ထား​သော​ဖေ့​ဘုတ်​အ​ကော​င့်​ကို​ဘာ​ရယ်​မဟုတ် ​စ​သုံး​ကြည့်​မိ​သည်..​အ​ကော​င့်​ဖွင့်​ပေး​သော​အမ​က​ဇင်​မောင်​မောင့်​ သူငယ်ချင်း​များ​ကို​အပ်ပေး​ထား​တာ​ကြောင့်​ကျွန်မ​မီး​စိမ်း​နေ​သော​အ​ကော​ င့်​တ​ခု​ကို​သူ့​သူငယ်ချင်း​မို့​စကား​လှမ်း​ပြော​ကြည့်​လိုက်​သည်..

ထို​နေ့​က​ကျွန်မ​မ​သိ​သော​သူ့​လိမ်လည်​မှု​မာယာ​တွေ​ကို​စ​သိ​ခဲ့​ရ​သော​ နေ့...​ကျွန်မ​၏​ယုံကြည်​မှု​များ​ပြို​ပျက်​ခဲ့​ရ​သော​နေ့​ဖြစ်​ခဲ့​ပါ​ သည်..​အ​ကော​င့်​ဖွင့်​ပေး​သော​အမ​ဆီ​ကျွန်မ​ဖုန်း​ဆက်​လိုက်​ပြီး​မေး​ လိုက်​တော့​မှ​ကျွန်မ​ကိုယ်တိုင်​သိ​စေ​လို​တာ​ကြောင့်​ဆို​သော​ကျွန်မ မ​သိ​သည့် ကျွန်မ​ချစ်​သူ​အကြောင်း​တွေ အများ​ကြီး​သိ​လိုက်​ရ​ပါ​တော့​သည်..
----------------------------------------------By KK
ဆက်​ရန်
 — with Myanmar ThuyaeKaung, ကလေး​လေး ပါ​ကွယ် ကလေး​လေး, Jessica Lin and 23 others.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...