ေရာက္လာၾကသူမ်ားအားလံုး စိတ္ခ်မ္းေျမွ႕ပါေစရွင္။

Monday 24 November 2014

သက်​ဆုံး​တိုင်..(၈)



----------------------
ကျွန်မ​ဘဝ​က​ရိုး​ရှင်း​သည်..​ကျွန်မ​ဘဝ​တသ​က်​သာ​တွင်​ဇင်​မောင်​မောင်​ တယော​က်​တည်း​ကို​သာ​ချစ်​ခဲ့​ပါ​သည်..​သူ​သည်​သာ​ကျွန်မ​ဘ၀၊ကျွန်မ​ အချစ်၊ကျွန်မ​ရည်​မှန်း​ချက်​ဖြစ်​ခဲ့​ပါ​သည်..​သူ့​ကို​တပ်မ​တော်​အရာရှိ​ ဆို​သည့်​ဂုဏ်​ပုဒ်​ကြောင့်​ချစ်​ခဲ့​မိ​တာ​လည်း​မဟုတ်...​သူ​တ​ခု​ခု​ဖြစ်​ မှာ​စိတ်ပူ​ရ​လွန်း​လို့​ကျွန်မ​တို့​လက်ထပ်​ပြီး​လျှင်​သူ့​ကို​နေရာ​ ကောင်း​တ​ခု​ခု​သို့​ပြောင်းရွှေ့​ပေး​ဖို့​ကျွန်မ​စာ​သင်ပေး​နေ​သည့်​ကလေး​ မိဘ​တွေ​ကို​တောင်​အကူအညီ​တောင်း​ထားမိ​သေး​သည်..​ကလေး​မိဘ​များ​ကစစ်​ရာထူး​ခန့်​ချုပ်​ရုံး​မှာ​ဖြစ်​နေ​တာ​ကြောင့်​အကူအညီ​တောင်း​မိ​ခြင်း​ပါ..

အခု​တော့​ကျွန်မ​ဖေ့​ဘုတ်​အ​ကော​င့်​မှာ​သွား​စကားပြော​မိ​သော​သူ့​ သူငယ်ချင်း​က​ကျွန်မ​ကို​တခြား​မိန်း​ကလေး​တယော​က်​နှင့်​မှား​နှုတ်ဆက်​ သည်..​အလိုက်​အ​ထိုက်​ပြော​ကြည့်​တော့​သိ​လိုက်​ပါ​ပြီ..​သူ့​မှာ​နောက်ထပ်​ ချစ်​သူ​တယော​က်​ရှိ​နေ​တာ​ဘဲ..​ကျွန်မ​ရင်​တွေ​ကွဲ​ကြေ​မတတ်​ခံစား​လိုက်​ရ ​ပါ​ပြီ..​ကျွန်မ​ကတော့​သူ့​ကို​ယုံကြည်​လိုက်​ရ​တာ..​မိဘ​ဆွေ​မျိုး​ အသိုင်းအဝိုင်း​တွေ​တား​နေ​ရက်​နဲ့​သူ့​ကို​ချစ်​မြတ်နိုး​ယုံကြည်​မှု​နဲ့​ အားလုံး​ကို​အ​တိုက်​အ​ခံ​လုပ်​ပြီး​သူ့​ကို​လက်ခံ​ပေး​ဖို့​ကြိုးစား​ခဲ့​ သူ​ပါ..

အခု​တော့​ကျွန်မ​သူ့​အကြောင်း​စုံစမ်း​ရ​ပြီ..​အားလုံး​ဝိုင်း​ပြော​ပြတာ​ တွေ​ဆက်​စပ်​လိုက်​တော့​ဇာတ်​လမ်း​က​ရုပ်​လုံး​ပီပီ​ပြင်​ပြင်​ပေါ်လာ​ပါ​ ပြီ..​ဇင်​မောင်​မောင်​က​ရုရှား​မှာ​နေ​စဉ်​ကတည်းက​အွ​န်​လိုင်း​မှာ​ကြူ​ ထား​သော​အမျိုးသမီး​တယော​က်​ရှိ​သည်..​ချစ်​စနိုး​အခေါ်​ဝက်​ဖြူ​ပေါ့..​ မိန်း​ကလေး​က​အ​ကော​င့်​ထဲ​မှာ​၂​၃​နှစ်...​အပြင်​မှာ​အသက်​၃​၀...​ကလေး​ တယော​က်​အမေ...​အိမ်ထောင်သည်..​ခင်ပွန်း​နဲ့​စိတ်ဆိုး​ပြီး​မိဘ​ဆီ​ပြန်လာ​ နေ​သူ..​တရားဝင်​ကွာရှင်း​ထား​ခြင်း​မ​ရှိ..

ခင်ပွန်း​လုပ်​သူ​က​လည်း​ကလေး​မျက်နှာ​ဖြင့်​အိမ်ထောင်​ပြန်​ပေါင်း​ဖို့​ ကြိုးစား​နေ​သူ...​အမျိုးသမီး​ကယော​က်ျ​ား​က​စိတ်​ဆင်းရဲ​အောင်​လုပ်​ကြော​ င်း..​နှိပ်စက်​ကြော​င်း​ဇင်​မောင်​မောင်​ကို​ရင်​ဖွင့်​သည်..​ဇင်​မောင်​ မောင်​က​ကယ်တင်​ရှင်​ကြီး..​အဓိက​အကျ​ဆုံး​ကတော့​အမျိုးသမီး​က​ချမ်းသာ​ပါ​ သည်..​မြန်မာ​ပြည်​ပြန်​ရောက်​ကတည်းက​ဇင်​မောင်​မောင်​လို​သ​မျှ​ဝယ်​ပေး​နေ ​သူ..​ဖုန်း​ကို​၁​၅​မိ​နစ်​တ​ခါ​ဆက်​သူ..​ကျွန်မ​ကတော့​တူ​နှစ်​ကိုယ်​နီး​ ဖို့​အရေး​စု​ရ​ဆောင်း​ရ​မို့​သူ့​ကို​အဲ့​လို​မ​ထောက်ပံ့​နိုင်​ခဲ့​ပါ..

ကျွန်မ​ကတော့​ရသ​မျှ​ဝင်ငွေ​ထဲ​က​နှစ်​ယောက်​ဆင်​တူ​လက်​စွပ်​လေး​ဝတ်​ဖို့​ စုဆောင်း​နေ​တုန်း​အမျိုးသမီး​ကတော့​ဇင်​မောင်​မောင့်​ကို​စိန်​လက်​စွပ်​ ဝယ်​ဆင်​ပေး​နေ​ပြီ..​နောက်ဆုံး​တော့​ကျွန်မ​မ​သိ​ချင်​ယောင်​ဆောင်​မ​ထား​ နိုင်​တာ​မို့​အမျိုးသမီး​နဲ့​နှစ်​ဦးချ​င်း​တွေ့​ဆုံ​စကားပြော​ကြည့်​သည်.. ​အမျိုးသမီး​က​ဇင်​မောင်​မောင်​ဗ​ထူး​မှာ​သင်​တန်း​တက်​စဉ်​ကတည်းက​လိုက်​ သွား​ပြီး​ဗ​ယ်​လင်​တိုင်း​ဒေး​ဆင်​နွှဲ​ခဲ့​သည်​က​အစ​ပြော​သည်..​ကျွန်မ​ နဲ့​ချစ်​သူ​ဖြစ်​နေ​မှန်း​အမှန်​တကယ်​မ​သိ​ကြော​င်း​ဝန်ခံ​သည်..

ဘယ်လောက်​အထိ​ရင်နာ​စရာ​ကောင်း​သလဲ​ဆို​ရင်​ဇင်​မောင်​မောင်​အမျိုးသမီး​ကို ​ပေး​သော​လက်ဆောင်​သည်​ကျွန်မ​တို့​ချစ်​သူ​သက်​တမ်း​နှစ်​နှစ်​ပြည့်​က​ ကျွန်မ​လက်ဆောင်​ပေး​သော​အ​နွေး​ထည်​အပြာ​လေး​ဖြစ်​နေ​သည်..​ရက်စက်​လိုက်​ တာ..​တကယ်​ဆို​သူ​ဒီ​အိမ်ထောင်သည်​အမျိုးသမီး​ကို​ဘဲ​သဘောကျ​နေ​ရင်​လည်း​ ကျွန်မ​၏​အညွန့်​တ​လူ​လူ​တက်​နေ​သော​ဘ၀​လေး​ကို​မ​ဖျက်ဆီး​သင့်​ပါ..​ ပတ်ဝန်းကျင်​တ​ခု​လုံး​သိ​ပြီး​လူအ​များ​လေးစား​ရ​သော​ဆရာ​မ​လေး​ဘဝ​မှာ​ ကျွန်မ​မျက်နှာ​ဘယ်​လို​ထား​ရ​မ​လဲ..

ဇင်​မောင်​မောင်​ကို​ထိပ်​တိုက်​ဆွေးနွေး​တော့​လည်း​မ​ရေ​မ​ရာ​ယောင်​ဝါး​ ဝါး​လုပ်​နေ​သည်..​လို​တိုင်း​တ​ပေး​နိုင်​သော​အမျိုးသမီး​ကို​လည်း​ စွန့်ခွာ​နိုင်​ပုံ​မ​ပေါ်...​အမျိုးသမီး​က​လည်း​သူ့​ကို​ဇင်​မောင်​မောင်​ တကယ်​ယူ​မည်​ဆို​ပါ​က​ခင်ပွန်း​နှင့်​ကွာ​ဖို့​ကြိုးစား​မည်​ဆို​တော့​ ကျွန်မ​အရှက်​မ​ရှိ​သူ​ထို​နှစ်​ယောက်​ကို​ကျောခိုင်း​ထွက်​ခဲ့​ပါ​သည်..​ ငယ်​ငယ်​ကတည်းက​မိဘ​သွန်သင်​မှု​နှင့်​ဗို​င်း​ကောင်း​ကျောက်​ဖိ​နေ​လာ​ခဲ့​ သူ​အဖြစ်​က​ပတ်ဝန်းကျင်​၏​သရော်​လှောင်​ပြောင်​မှု​တွေ​ကို​ကျွန်မ​ခံ​ရ​ တော့​သည်..

ကျွန်မ​မိ​ခင်​အို​ကြီး​လည်း​အသက်ကြီး​မှ​သမီး​အတွက်​သောက​များ​ရ​ပြီး​စိတ် ​ဆင်းရဲ​လွန်း​လို့​တရား​အား​မ​ထုတ်​နိုင်​ဘဲ​နေ့​တိုင်း​မျက်ရည်ကျ​နေ​ရသ​ ည်..​အရ​င်​က​လာ​ရောက်​တောင်းရမ်း​သူ​မှန်​သ​မျှ​ကို​ခေါင်းခါ​ခဲ့​သူ​မို့​ စောင့်​ကြည့်​နေ​သူ​များ​၏​မေး​ငေါ့​အတင်းပြော​သံ​များ​ကြား​နှလုံးသား​တ​ခု ​လုံး​အချစ်​ကြောင့်​ကွဲအက်​ကြေမွ​နေ​တဲ့​ကျွန်မ​ဒီ​လောက​ကြီး​ထဲ​ဆက်​ပြီး​ အသက်​ရှင်​ချင်​စိတ်​လည်း​မ​ရှိ​တော့​ပါ..​ကျွန်မ​စုဆောင်း​ထား​သ​မျှ​ငွေ​ အားလုံး​နဲ့​မိ​ခင်ကြီး​ကို​နှုတ်ဆက်​သည့်​စာ​တ​စောင်​ရေး​ပြီး​ကျွန်မ​ထွက် ​လာ​ခဲ့​ပါ​တော့​သည်..

မိ​ခင်ကြီး​ကျွန်မ​ထားခဲ့​သော​ငွေ​ဖြင့်​တရား​စခန်း​မှာ​ရာ​သက်​ပန်​ယော​ဂီ​ ဝတ်​ပါ​စေ​တော့..​ကျွန်မ​ကတော့​ရင်​တ​ခု​လုံး​ပူ​လောင်း​ပြင်းပြ​စွာ​လောင်​ မြိုက်​နေ​သော​အပူ​မီး​တို့​က​နေ​ပြေး​ထွက်​ဖို့​ကိုယ့်ကိုယ်ကို​အဆုံးစီရင် ​ဖို့​ဆုံးဖြတ်​လိုက်​သည်..​ပထမ​ဆုံး​အချစ်​မှာ​တင်​နှလုံးသား​တ​ခု​လုံး​မွ ​မွ​ကြေ​ခဲ့​ပါ​ပြီ..
------------------------------------By KK
ဆက်​ရန်
 — with မဟာ စစ်​သွေး, Chit Thu Yae Chaw, Myanmar ThuyaeKaung and 23 others.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...